martes, mayo 29, 2012

Nuestros amigos de "L'Alderique" nos remiten una interesante información para todas aquellas personas interesadas en el estudio y aprendizaje de la lengua leonesa:

L’Asociación "L’Alderique pal estudiu y desendolque la Llingua Llïonesa", fina de poner a disposición de tol públicu una Gramática Básica Llïonesa, recopilada pul sou Secretariu, Manuel Sánchez, cuna collaboración de Charo Martínez y Alicia Valmaseda, respeutivamente Presidenta y Ayalgeira l’Asociación.

La gramática puede consultase tantu en llïonés cumu en castiellán y puede acedese a eilla dende la lligazón darréu: www.lengualeonesa.es.

Dende esa mesma lligazón tamién puede acedese a un dicionariu llïonés-castellano y castellano-llïonés que, pul momentu, cuenta cun 6.015 pallabras peru que diremos ampliandu pasín a pasín; a una riestra d’espresiones y peculiaridaes de la nuesa llingua y a los Estatutos l’Asociación.

Asperamos qu’estas ferramientas seyan d’utilidá a tolas presonas interesadas nel estudiu, esporpolle y espardimientu la llingua llïonesa.

Podedes contautare cun nosoutros na direición: asociacionalderique@gmail.com


La Asociación "L’Alderique para el estudio y desarrollo de la Lengua Leonesa", acaba de poner a disposición de todo el público una Gramática Básica Leonesa , recopilada por su Secretario, Manuel Sánchez, con la colaboración de Charo Martínez y Alicia Valmaseda, respectivamente Presidente y Tesorera de la Asociación.

La gramática puede consultarse tanto en leonés como en castellano, pudiendo acceder a ella desde el enlace siguiente: www.lengualeonesa.es.

Desde ese mismo enlace puede accederse también a un diccionariu llïonés-castellano y castellano-llïonés que, por el momento, cuenta con 6.015 palabras pero que iremos ampliando poco a poco; a una lista de expresiones y peculiaridades de nuestra lengua, que también iremos ampliando, y a los Estatutos de la Asociación.

Esperamos que estas herramientas sean de utilidad a todas las personas interesadas en el estudio, desarrollo y expansión de la lengua leonesa.

Podéis contactar con nosotros en la dirección: asociacionalderique@gmail.com