Los nuesos finxos/Nuestros fines

TÍTULU II. FINXOS Y ESTRATEXIAS DE LA COORDINADORA

Artículu 2º: Finxos

1. Los finxos d’esta Coordinadora son:

1.1. Articulare una axenda común pa las Asociaciones culturales, ciudadanas, etc. de la Comunidá Llïonesa al traviés  la cual revelense y estiendan las temas tratadas aislladamente.

1.2. Xenerare proyeutos comunes que s’encaminen a una rialidá más consolidada al traviés la reivindicación, participación y dinamización llïonesa nel espaciu públicu.

1.3. Sofitare tolas Organizaciones, Asociaciones y Colleutivos nas suas reivindicaciones, mediante l’articulación d’una rimpuesta conxunta a los problemas desemeyaos qu’en cada estaya, presentense a la sociedá llïonesa.

1.4. Movere las cadarmas politicu-alministrativas a un mayor compromisu y una mayor atención a la xestión qu’afeuta’l desendolcu de tola Comunidá Llïonesa.

1.5. En resume, caltenere’l valor del patrimoñu, reivindicare los ellementos hestóricos, defendere la identidá cultural y promovere la conformación autónoma ya’l progresu de la Comunidá Llïonesa.


TÍTULO II. FINES Y ESTRATEGIAS DE LA COORDINADORA

Artículo 2º: Fines

1. Los fines de esta Coordinadora son:

1.1. Articular una agenda común para las Asociaciones culturales, ciudadanas, etc. de la Comunidad Leonesa a través de la cual se revelen y extiendan los temas tratados aisladamente.

1.2. Generar proyectos comunes que se encaminen a una realidad más consolidada a través de la reivindicación, participación y dinamización leonesa en el espacio público.

1.3. Apoyar a todas las Organizaciones, Asociaciones y Colectivos en sus reivindicaciones, mediante la articulación de una respuesta conjunta a los diferentes problemas que, en cada ámbito, se presenten a la sociedad leonesa.

1.4. Mover a las estructuras político-administrativas a un mayor compromiso y una mayor atención a la gestión que afecta al desarrollo de toda la Comunidad Leonesa.

1.5. En resumen, preservar el valor del patrimonio, reivindicar los elementos históricos, defender la identidad cultural y promover la conformación autónoma y el progreso de la Comunidad Leonesa.